Alle locaties

NBC Congrescentrum

Max. capaciteit
3000
Parkeerplekken
1300
Aantal zalen
10
Duurzaam
Yes

In ons familiebedrijf creëren we met ons gedreven en betrokken team en ons full-service concept, unieke eventbelevingen. We willen altijd verwachtingen overtreffen en samen een succesvol evenement neerzetten. Met mooi aangeklede ruimtes, state-of-the-art techniek en het grootste projectiedecor van Nederland willen wij iedere bijeenkomst bijzonder maken.

In ons familiebedrijf creëren we met ons gedreven en betrokken team en ons full-service concept, unieke eventbelevingen. We willen altijd verwachtingen overtreffen en samen een succesvol evenement neerzetten. Met mooi aangeklede ruimtes, state-of-the-art techniek en het grootste projectiedecor van Nederland willen wij iedere bijeenkomst bijzonder maken.

Daarnaast blijven wij altijd duurzaam innoveren en investeren in onze mensen, locatie, techniek en services. Op onze locatie staat duurzaamheid dan ook centraal. We zijn namelijk van mening dat wij als evenementenlocatie het voortouw moeten nemen in een branche die niet echt bekend staat om haar duurzame karakter.

Onze locatie beschikt over 2 event area’s en 22 subzalen. We hebben in onze plenaire ruimtes spectaculaire podia met projectiedecors van 81 m2 oppervlakte en 45 meter breed. Daarnaast beschikken we over een hospitality area van 3.000 m2 met daglicht, een groot Lounge & Work area en een sfeervolle, groene tuin van maar liefst 2.150 m2.

Zo is er altijd genoeg ruimte voor jouw gasten om elkaar te ontmoeten, te netwerken en te ontspannen. Op onze locatie faciliteren wij uiteenlopende zakelijke bijeenkomsten. Van een creatieve sessie voor 200 gasten tot een congres voor 1.750 gasten plenair en van sit down dinner voor 900 gasten tot een spetterend bedrijfsfeest tot wel 3.000 gasten.

Het NBC is trouwens supergoed te bereiken. Zowel met het OV, de tram vanaf Utrecht Centraal stopt voor de deur, als met de auto vanaf de A2, A12 en A27. Parkeren doe je bij ons gratis op de 1.300 plekken rondom onze locatie.

Zaalopties

  • Hospitality Area 1

    Hospitality Area 1 is een flexibel in te delen ruimte voorzien van daglicht en 5 meter hoge LED-kolommen welke ingezet kunnen worden voor branding. De ruimte kan gebruikt worden als cateringruimte tijdens een zakelijk congres, een beursvloer met stands of als dansvloer tijdens een personeelsfeest.

  • Grand Hall

    De Grand Hall heeft een oppervlakte van 1.515 m² en een capaciteit van 1.750 gasten in theateropstelling en 2.000 feestgasten. Verder beschikt deze evenementenhal over een indrukwekkend projectiedecor van maar liefst 81 m² oppervlakte. Het is de perfecte locatie voor elk zakelijk evenement.

    Capaciteit

    Theateropstelling
    1.750
  • Hospitality Area 2

    Hospitality Area 2 is een flexibel in te delen ruimte voorzien van daglicht en 5 meter hoge LED-kolommen welke ingezet kunnen worden voor branding. De ruimte kan gebruikt worden als cateringruimte tijdens een zakelijk congres, een beursvloer met stands of als dansvloer tijdens een personeelsfeest.

  • Event Hall

    De Event Hall heeft een oppervlakte van 1.638 m2 en een capaciteit tot wel 1.750 gasten in theateropstelling en 3.000 feestgasten. Verder beschikt deze evenementenhal over een indrukwekkend projectiedecor van maar liefst 45 meter breed en is middels het aanwezige lichtplan volledig te branden in de huisstijl van jouw organisatie. Of je nu een seminar, congres of bedrijfsfeest wilt organiseren, wij denken graag met je mee over de invulling van jouw evenement.

    Capaciteit

    Theateropstelling
    1.750
  • Lounge Area

    Met een plenaire ruimte, een uitgebreide presentatie set-up, 8 subzalen en een eigen hospitality area, biedt de Lounge Area de ruimte voor evenementen tot 280 gasten plenair. De Lounge Area is een complete evenementenruimte welke exclusief voor jouw bijeenkomst ingericht is. Van techniek tot het meubilair en van de presentatie set-up tot een eigen hospitalityteam. Het staat allemaal voor je klaar!

  • Tuin

    Onze prachtige tuin van maar liefst 2.150 m² en geschikt voor evenementen tot 2.000 gasten is de ideale locatie voor jouw bijeenkomst. Met een lunch, borrel, bedrijfsfeest of barbecue in een groene omgeving zet je jouw gasten letterlijk in het zonnetje. Onze tuin kan desgewenst gecombineerd worden met één van onze event area's.

  • Winebar

    De moderne Winebar van het NBC Congrescentrum bevindt zich in Hospitality Area 2. In de Winebar kun je in stijl genieten van zowel lunch, diner of borrel. Daarnaast is de Winebar exclusief in te zetten tijdens jouw event als VIP-ruimte, de bedrijfsborrel of een productpresentatie.

  • Meeting Room Medium

    De 13 verschillende zalen van de Meeting Room Medium variëren in grootte van 47 m² tot 100 m². Zodoende bieden ze de ruimte voor bijeenkomsten tot 50 gasten in theateropstelling of 37 gasten in cabaretopstelling. Een personeelsbijeenkomst, subsessie tijdens een congres of een kwartaalmeeting: het kan allemaal in de Meeting Room Medium.

    Capaciteit

    Cabaretopstelling
    37
    Theateropstelling
    50
  • Meeting Room Large

    De 9 verschillende zalen van de Meeting Room Large variëren in grootte en zijn gemiddeld 120 m² groot. Zodoende bieden ze de ruimte voor bijeenkomsten tot 100 gasten in theateropstelling of 75 gasten in cabaretopstelling. Een personeelsbijeenkomst, subsessie tijdens een congres of een kwartaalmeeting: het kan allemaal in de Meeting Room Large.

    Capaciteit

    Cabaretopstelling
    75
    Theateropstelling
    100
  • Conference Room

    De 7 verschillende zalen van de Conference Room van gemiddeld 230 m² en bestaan altijd uit verschillende meeting rooms welke gekoppeld zijn. Zodoende bieden ze de ruimte voor bijeenkomsten tot 200 of wel 250 gasten in theateropstelling. Een personeelsbijeenkomst, subsessie tijdens een congres of een kwartaalmeeting: het kan allemaal in de Conference Room.

    Capaciteit

    Cabaretopstelling
    150
    Theateropstelling
    200

Stel je vraag aan NBC Congrescentrum

Stel direct je vraag aan de locatie. Of vraag direct een offerte aan. Geef de gewenste datum(s), het aantal personen, type bijeenkomst, de faciliteiten en eventuele bijzonderheden of wensen aan.

"*" geeft vereiste velden aan

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.